Zhrblt kuzum Lansinoh HPA Lanolinkukkanmıltım ben o zaman ama doğumdan 1 ay önce kullanmaya başladım birde ılık saf zeytinyağı çok iyi geliyor emzirmeden önce sür hem bebeişin karın ağrısı olmaz hemde göğüslerin nemli kalır. Kalkana kullanmanı tavsiye ederim philipsin çift taraflı kalkanı var ben ondada çok rahata ettim göğüs pedi yerine onu kullan kurutmuyır ve akan sütleri de topluyor böylelikle onlarıda kaşıkla içirebilirsin yada dolaba atabilirsin