Zhrblt çok güzel bir his ilk emzirme onun doyduğun bilmek biraz gıdıklanıyor insan ister istemez birde tutmama gibi bir olayları oluyor bazı bebişlerin ama çok tatliş bir serüven emzirmek ben ilkinde tadamamıştım emmemişti ikinci bebeğimi 27 ay emzirdim 😊 ama tavsiyem doğumdan önce kremleri izi mutlaka sürün gögüs uçlarınıza ve kalkan var ya yeni çıkan ben hiç denemedim ama gri kalkanı çok övüyorlar onu takın doğumdan önce birde eğer gögüs ucunuz yoksa silikon uç alın sonra çok zor oluyor tutturmak bebeğe