Magnolina Bende düşünüyorum Türkiye’de çok fazla şirket çıkmis hepsinin fiyatları farklı ama eskisi kadar pahalı değil
Ipekannesi Kordon kanı olup ilerleyen yıllarda çocuk hasta olduğunda hiçbir işe yaramayan çok hasta gördüm. Hep yetersiz geldi. Yurtdışında da artık başka çarelere yöneliyorlar ama yaptıracaksanız da kaliteli bir yere yaptırın bari yetersiz gelmesin.