Selin59 36+5 im ilk doğumum sezeryan fakat ssvd düşünüyorum o yüzden bebeğin kendi gelmesini bekleyeceğim nasipse olur benim bebeğimin kilosu baya bi önde gidiyor gebelik şekeri yok ama genetik olarak iri bir bebek sanırım perşembe gittiğimizde 3900 51 cm idi kızımda biraz iri doğmuştu anne baba olarak uzun boyluyuz bu ara kabızlık sorunu yaşıyorum birde inanılmaz halsizim ara ara soğuk terler döküyorum kafamı yastıktan kaldıramıyorum mide yanması ve uykusuzluk cabası 😞 sağ salim hepimiz kucağımıza alalım inşallah bebişlerimizi son haftaların bu kadar zorladığını unutmuşum 🙈