Merhaba güzel anneler 🌸 Miniğime ne tip bir tarak alsam karar veremedim . Suavinex ve Chicco nun fırça taraklarını çok beğendim . Kıl yapısı , yumuşaklığı ve yoğunluğu gayet güzel . Birde Chicco ‘ nun konak tarağı var . Bit taraklarına benziyor 🙊🙊 Tarak almak gerekli mi onu bile bilemedim ama daha önce görmüştüm arkadaşlarımın meleklerinde , sürekli uyudukları için arka kısımdaki saçlar düğüm olabiliyor . İyisi mi alayım dursun kenarda dedim . . Sizin tercihleriniz ne oldu ?