Zey-Haf Bakın yine aynı soruyu sormuşsunuz önemli olan ilişkinin üzerinden geçmesi değil adetinin gecikmesi. İlişkiden sonra test yapman pozitif çıkacağı anlamına gelmez zaten. Adetin gecikirse test yapacaksın ki çıksın. Ama sen ilişkini hesaplayıp test yapıyorsun o yüzden çıkmaması gayet normal