Merhaba kızlar.. ben de 22 haftalığım 58 kiloyla hamile kaldım şuan 59-60 arası gidip geliyor kilom. Boyum 170. Çok da düzenli beslenemedim aslında ama sanırım bünyeyle alakalı. Doktor kilo almadığım için tebrik etti bebek de normal kilosunda şuan. En iyisi takmamak sanırım. Önemli olan bebeklerin sağlıklı olması.. 💞