Kızlar bende 34 haftalığım merak ediyodum sancıyı nasıl anlıycam doğum sancısı mı değil mi diye doğum yapanlara sordum ve şu cevabı aldım doğum sancın geldiğinde ister istemez anlıycaksın dediler öyle sessiz gelmiyor bebek ben geliyorum diye bağırıyor resmen😂😂 anlamamazlık mümkün değilmiş yani😂