Damla________ Gozdem evet bu zamana kadar küçük b sorun yaşamadım doktorlar hep normal dedi o dopler çeken adamda normal geliyorum diyor bebeğin dedi bende öyle istiyorum aksilik çıkmazsa insallah tek istediğim allahtan çok uzun sürmez insallah 15 dk da doğuranlardan olmak istiyorum 🙏 ay bide normal olursa rahime çizik atmak zorunda kalmasınlar 🙊
Merve240317 Damla________ Ya benimde normal gibi gözüküyor yarın çatı muayenesi olucam siz oldunuz mu acaba nasıl birşey ağrılı mı 🙄
Gozdem Damla________ inşallah 🙏 ben çok korkmaya başladım , normal doğumdan 🙁 birde kızım iri bir bebekmiş 4 kilo falan olursa nasıl normal doğacak diye korkuyorum 😱😱
Merve240317 Ya kızlar bende 37.haftaya girdim gece böyle belimden ağrı saplandı adet olucakmışım gibi üşüme geldi zaten pelvik bölgemde aşırı baskı oluyor acaba bu sancı mı 🙈
Damla________ Merve240317 kiiz onu deme ben bi kere migde agrisi yaşadım gebelik boyunca 2 kere toplam mide agrisi yaşadım dedim noluyor acaba doktora gittim plesantaya bakmak istedi hemşire parmakladi 🙈 hafif karıştırdı acımadı sadece ilk defa böyle bir durum olunca tuhaf oldum o kadar herhangi bir acı olmadı sonra sancı var mi diye her ihtimale karşı nst ye girdim ilk defa daha yaşamadım ikisinide. normal düşünüyorsan buna alış dedi ablam
Merve240317 Damla________ Ya vallahi bende yarın hem ilk kez nst ye giricem hemde çatı muayenesi içim bi tuhaf şuana kadar normal doğurcam diyordum ama içimi 1 gecede korku kapladı 😂
Damla________ Merve240317 hiç korkma nst iki tane aleti karnına bağlıyorlar kremleyin 20 dk kadar kalp atışlarını dinliyorsun bi kağıtta sonuç çıkıyor atışları ultrason gibi. Çatı muayenesi ben 29da girmiştim suan 33 um sen 37 sin belki daha çok parmaklar bilemem ama ben acı hissetmedim abartılacak bir durum olmadı daha doğrusu. Doğum haneye yakındı birinin sancıdan bagrisini duyup garip olmustum ama unuttum olacak şeyler çünkü
Merve240317 Damla________ Canım dediğin gibi çatı muayenesi hiç korkulcak birşey değilmiş doktor normal doğurursun dedi 🙏 Herşey güzel çıktı bin şükür
Damla________ Gozdem Doğum şekli ne olursa olsun hiç korkmayın bebeği kollarıma alacağım anı dusunucem ben kendinizi öyle odaklayın ben sabırsızlanıyorum artık doğsun istiyorum tatlı giysilerini giysin bandanalar takıyım 🙈
Gozdem Damla________ ya işte o yüzden korkuyorum 😂😱 inşallah Allah yardımcımız olsun 🙏 bakalım çatı muayenesinden sonra netleşir zaten herşey inşallah
Gozdem Damla________ tabi ki sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil ama insan düşünmeden edemiyor işte
1PrensAnnesi Çevremde de belden bacaklara doğru sızlaya sızlaya iner ağrı sonra vajina için acımaya sızlamaya başlar filan diyolar ama anlamadım ben🙄 nasıl bişeyse artık o bide şu yalancı kasılma işi var doğrusunu anlamdm yalancısını nasıl anlicam acaba🤔
Gozdem 1PrensAnnesi bana da ara sıra bıçak saplanır gibi oluyor ama hemen geçiyor çatı ağrımda çok fazlalaştı evet doğum sancısını nasıl anlıcaz bilmiyorum 🤔
Damla________ 1PrensAnnesi ya ben merak ettiğim için açtım bu konuyu ama herkes farklı bir yapıya sahip sadece dogucagi gün çekeriz yada az çekeriz ins☺
1PrensAnnesi Gozdem ya korkumdan hastaneye gidicem acaba sancı mı diye bu sefer çatıya bakalım diyorlar istemiyorum onu zaten kanamalı bi gebelik yaşıyorm yeni yeni düzelio.. anlamıyorum kimse net tarif edemio gerçekten o an anımsanmıyo herhalde
1PrensAnnesi Damla________ hiç sorma ya bakıyorum kimse tarif edemiyo eden herkes farklı aktarıyo demekki sancıların unutulması olayı gerçek ve dediğin gibi herkes bi başka yaşıyo galiba🙄 ama böylede neyin ne oldğnu bilememe çok kötü bişey
Gozdem 1PrensAnnesi kaç haftalık gebelik? Ben gittim çatı ağrısından doktora 34 haftayım doktor nst bağladı sancım çıkmadı alttan bakmıcam dedi. Tabi o doktora ve hastaneye göre değişir