merve5051 evet haftaya kontrolümde tam 40.haftama giricem muhtemelen gene 300 gram falan almış olacak yani 4100 ya da 4200 olur doktorum bu durumda sezaryen önerdi 🤷♀️ Bende açıkçası böyle iriyken doğurmak istemem hem kendimde çok yırtık olabilir hem bebeğin omzu takılıp allah korusun sakatlık olabilir