Sevdae elifnurrrr canım hiç korkma benim de 16 eylül normal de ama ben tedaviyle hamile kaldım 1 ekim de çatlatma iğnesi vuruldum 6 haftalık gözüküyor benim de ama bebeği göremedik bizde dün