tugbayusuf canım Allah korusun bebeğin astım ya da alerjik hastalıklara yakalanma oranı çok yüksek ve ne yazık ki belli bir yaşa gelene kadar da tedavileri bile yok ve sigara kullanırsan bebeği besleyen damalarda tıkanma yaparsın ve anne karnın da yine diyorum Allah korusun gelişim geriliği ve kilo kaybı yaşar bebek bunlar da iyi ihtimal.. ben de hamile kalmadan önce günde 1,5 paket içiyordum ve öğrendiğim anda bunları bildiğim için bıraktım.. günah yavruya