Bugleemm bende de oldu o gün temizlik falan yapmıştım hatta yorulmuştum, masaj yapınca düzeliyodu bırakınca tekrar toplanıyodu, hemşire arkadaşıma yazmıştım o da normal bende de oluyodu korkma demişti, kontrole gidince doktoruma da sordum normal arada olur öyle toplanmalar bol bol dinlenmeye bak çok yorma kendini demişti, bebeğinizin hareketlerini de kontrol edin içiniz rahat etmezse yarın doktorunuza gidin bi bakın danışın derim ama telaş yapmayın gözlemleyin Allahın izniyle bişey olmaz 🤲🥰