Aslina canım seni çok iyi anlıyorum yaşamayan asla anlamaz😔 bende kürtaj oldum çok zor günlerdi. Test yaptırdım kan pıhtılaşması çıktı 8 ay bekledik gebelik olmadı acım hep daha arttı sonra tüp bebeğe karar verdik çok şükür tuttu, şimdi hamileyim yine korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan ama artık nasip. Şuan coraspin hap, oksapar iğne kullanıyorum, dilerim Rabbim en kısa zaman da sanada sağlıklı bir evlat nasip etsin❤️