Sedacengiz patatesi kızartma şeklinde doğrayıp tavaya koyuyorum. Çok az damla kadar yağ koyup kapağını kapıyorum kısık ateşte pişiriyorum böylece hem az kızarmış hemde az buharda pişmiş gibi oluyor. Bakıyorum çatalla yumuşamış olunca yumurtayı güzelce çırpıp üzerine döküyorum. Yine kapağını kapatıyorum pişiyor. Hem patatesle tadı karışıyor daha yenilesi oluyor.