Milos35 canım üzülme 2 aşılama yaptırdım hiçbir sorun olmamasına rağmen tutmadı ve bana dediler ki aşılamanın şansı %17 o yüzden tüp bebek yaptır. Eğer maddi imkanın varsa hemen tüp bebek yaptır aşılama ile zaman harcama. Eğer maddi açıdan sıkıntı çeliyorsan araştırma hastaneleri,devlet hastaneleri çok uygun fiyatlara bu işlemleri yapıyor