Üzülme bende yaptırdım 3 seneden sonra o umudu bilirim ve yaptırdığım ay hamile kalırım umudu vardı bekledim test yapamadan adet oldum ama sonra ki ay umudum bitmişti hatta demiştim tüp bebek yaptırıcam bi baktım kendi kendine hamile kalmışım demek ki aşılama yaparken rahim ağzını açmış doktor