eymenMomy_ Nursah07 Bizimki de ne zmaan gitsek popusunu dönmüş oluyor 24. Haftadan sonra bidaha göstermedi bana yüzünü
Tugcngz Fatmanurkor94 bnmde belim agrıyor genelde o acılma agrısımı oluyor 38+2 haftalıgım p.tesiye kadar dogurmazsam doktor randewüm var inşAllah acılmam vardır diye dua ediyorum
Prensesimm77 eymenMomy_ hadi inşallah doğumun olur bizde arkandan geliriz dün akşam benimde kasilmalarim ve bel ağrim vardi ama şuan yok belki sabaha doğar diye umutlanmıştım yine olmadi kızim babasi gibi çok inatçı olucak anlaşılan😁