eymenMomy_ Evet kızlar saat 18:00 ' dan beridir düzensiz sancılarım ve kasilamalarim var dua edin düzene girsin de dogumum gerçekleşsin..Artık doğurmak istiyorum🥺
Fatmanurkor94 eymenMomy_ bnde istiyorum artık sancı gelsın de gıdıyım ınsallah sen de kurtulursun bir an once alırsın bebegını kucagına
eymenMomy_ Songulkls27 Bi bekliyim bakam ne oluyor ne olmuyor😂hemen gidipte hüzünlü dönmek istemiyoruuum
Med eymenMomy_ ay inşallah doğurursun inşallah açıklığın vardır 😊 hadi vuruyorum sırtından. Ben hallettim o işi 😁
Nursah07 Bizim burda bir laf vardır haberin olmadan doğur diye yani kolaylıkla doğur anlamında 😂 sende haberin olmadan doğurursun inşallah
Fatmanurkor94 eymenMomy_ acılma agrısı da olabılr bende de var belımde agrı cogalsın diye yuruyorum evın ıcınde comelıyorum surekli Adacayı ıcıyorum ınsallah cogalır
Tugcngz Fatmanurkor94 bnmde belim agrıyor genelde o acılma agrısımı oluyor 38+2 haftalıgım p.tesiye kadar dogurmazsam doktor randewüm var inşAllah acılmam vardır diye dua ediyorum