Rukiyeataman https://imgyukle.com/i/IMyBJy kızlar olmuş mu hamile miyim gerçekten doktor yüzde 1 ihtimalle dedi 1 hafta sonra tekrar gel dedi böyle olup hamile olan var mı
Betulmtn Rukiyeataman evet sonuç pozitif. Ama emin olmak istiyorsanız 2 gün ara ile test yaptırın 2 katı artış gösteriyor mu diye. Haftaya kadar beklemek sizin için zor olur çünkü bilirim
esraizmirli Rukiyeataman benim de 16 idi değerim şuan 15 haftalık olduk bile😍 2 günde bir kan verin yükselip yükselmediğine bakın değerinizin önemli olan 2 kat artması hayırlısı olsun☺️
Tugcetugce42 Rukiyeataman benim 23 mü 27 mi neydi sonucum iki gün sonra tekrar kan verdim 155 olmuştu 2 gün sonra tekrar kan ver canım en az 2 katı artmış olmalı kan değerinin
Gurbetcigelin Rukiyeataman canım 2 gün sonra bir daha kan ver 2 kat artması lazım sağlıklı gebelik denilmesi için sıkma canını sen, Rabbim size bağışlasın🤲🏻
Sermec27 Rukiyeataman adetiniz kac gün gecti değere göre gebelik var 2 günde 2 kat artması gerekiyor 🥰
Merveerhannn Rukiyeataman canım hamilesin :) rabbim gönlüne göre versin. Daha çok yeni.. yeni döllenmiş bellikiii. Dua edelim güzel ilerlersiin ☺️
Fificim Evet gebelik var fakat Dr. Emin olmak istiyo beta değeri 2 günde bir iki katı olarak ilerlerse ki inşallah öyle olur 🤲🏻Tam 2 katı artış bekleniyo inşallah artış gösteririr 3.kez yaşadım aynı durumu 2 kez hüsran 3.çok şükür 13 haftalığız şimdi 🙏🏻🥰
istanbuldabiranne Rukiyeataman çok yeni gebeliklerde böyle çıkar diye biliyorum.Ama betayı yükselten gebelik dışında başka durumlar da varmış.3-4 gün sonra testi tekrarlamakta fayda var.hayırlı olur inşallah