Aydaozk DidemYldrm amin canım benim sağol sende sağlıkla al kucağına güzel günlerde büyüt inşallah 🤲🏻🤗
DidemYldrm [bilinmeyen] inşallah vakti zamanında doğar doktor bana bu koca kafayla kanala giremez dedi 😅😅
ilaydanurhavvat DidemYldrm amin canım bnim de cuma günü kontrolüm var 27+3 olacaz inşallah bnim de umudum 1 kg ları görmek 🙏🏻❤
ilaydanurhavvat DidemYldrm peyniri her gün tüketiyorum günde iki ceviz kesinlikle yiyorum hoş bnde 3.850 gram doğdum belki kızım bna çeker tombik doğar 😂🤗