DidemYldrm Gokhangurbet58 evet canım kafa yapısı 2 hafta önde genetik dedi doktor babasına çekmiş kilosu da genetik dedi ☺
DidemYldrm ilaydanurhavvat bende çok mutlu oldum canım nazar değmesin inşallah kuzucuklara rabbim sağlıkla gelmelerini nasip etsin
ilaydanurhavvat DidemYldrm amin canım bnim de cuma günü kontrolüm var 27+3 olacaz inşallah bnim de umudum 1 kg ları görmek 🙏🏻❤
Aydaozk DidemYldrm yok canım haftasına göre ilerde olduğu için yolladı 6 dan sonra yemek yeme dedi. Yaptım dediklerini hala önde 32+3 de 2300 olmuştu🙈 haftaya carsamba yine gidecez bakalım 😃
DidemYldrm Aydaozk genetiktir canım çünkü ben zayıf hamile kaldım 3 kg aldım sadece toplamda babası da bende tombik doğmuşuz bebek de bize çekmiş doktor bana diyet vermedi çünkü ben zaten hamileliğimin başından beri diyet yapıyorum az kilo almak için 😅
Aydaozk DidemYldrm biz anne baba tombikiz zaten 🙈 bende 5 kilo aldım daha da 7 haftamız var en az kilo ile doğuma gitmek istiyorum
Aydaozk DidemYldrm amin canım benim sağol sende sağlıkla al kucağına güzel günlerde büyüt inşallah 🤲🏻🤗