sryldzzz devlette şehir hastanesinde doğum yaptım özelden döndüm doktorumdanda çok memnun kaldım, doğumda ebelerdende yine doğum yapacak olsam yine devlete giderim özellikle şehir Hastanesi varsa bukunduğunuz yerde özellerden hiçbir farkı yok benm için fazlası bile vardı yani. Özellerin seni pohpohlaması dışında hiçbir avantajı olduğunu düşünmüyorum aksi bir durumda tam kapsamlı olmadıkları için devlete yönlendiriyorlar e niye ben boşuna para vereyim o zaman 🤷🏼♀️ Virüs konusunda gelirsekte sokaktan daha tedbirli hastaneler özellikle doğum ve doğumhane katı ile pandemi katı,asansörleri, çalışanları tamamen ayrı oluyor maske çıkarmak kesinlikle yasak zaten