Arkadaşlar 30. Haftama kadar özel hastaneye gittim şu süreçte de borca girdik ev kredisi için evimize tek maaş giriyor doğumumu özelde yapmak istiyordum ama şimdi gerekli mi diye düşünmeye başladım ayrıca devlet hastanesinde gittiğim doktoruda çok beğendim ilgili bi doktor ebeleri de iyiymiş duyduğuma göre sizlerden fikir istiyorum artıları eksileri neler olur benim ve bebeğim için????