cansuuuuuuuu MiasMom gidersen kadın doğumcu ben Faruk moin gidiyorum çok memnunum bilgin olsun canım 🙏
cansuuuuuuuu bebegamin1 yok canım ultrason bakıyorlar sağlık ocağı yapmıyor hatta bazı devlet hastanesi bile yapmıyor belli devletler yapıyor bide özel hastaneler
umudum321 MiasMom ben Gebze’de özel hastaneye gidiyorum muanem 80tl ikili testi de orda yaptım 53tl ye sizin hastane baya pahalıymış