Ozge5500 Dururas icimizi tabikide ferah tutalm guzel olsn hersey canm ama olanda var iste bazılarına dokunmuyor bazilarina dokunuyor cok gördüm öle heleki arastriinca daha cok çıkıyor 30 hafta bitecek insallah cok sukur bise olmadi ve bayada uzun bi bant cok korkuyor insan ama genede allahim koruyor onları 🤲😔
Sweety12 Ozge5500 evet canim. Perinatolojiye gittim. Bant goremiyorum dedi.plasentada hafif çöküntü var. Doktorun Onu bant olarak gormus olabilir dedi.herseyine bakti bebegin bi sknti yok gayet saglikli gorunuyor dedi.🙏🙏🙏
Ozge5500 Sweety12 ya cok sevindim sizin adınıza malesef bende var bi ince uzun bide kalın var bakalm insallah bi dahaki aya tekrar gidicem baktrcm perinatolojiye haziran ortasi dogum var snra inşallah sag saglim aliriz kucagimiza
Sweety12 Ozge5500 git canim perinatoloji cok daha iyi bakiyor ladin dogum doktorlarindan. Parmaklarin,goz bebegini,burnu herseyine bakti. Amin yarabbim. Allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin rabbim🙏🙏🙏🙏