Sweety12 Ozge5500 doktor beni perinatolojiye yonlendirmedi. Suan randevu almaya calisiyorum randevu almak cok zor. 😥 allaha tevekkul edelim. 🤲🙏🙏
Ozge5500 Sweety12 amin canm amin insallah perinatolojiye git daha detayli bakiyor edior 13 unde 2. Kez gidicem insallah yirtilmistir yok olmustur bol bol dua ediorm karnimi seviorm severken dualar ediorum 🤲😔 cok zor pskolojk olrk Allahim yardimcimiz olsn
Ozge5500 Sweety12 canım salı günü doktora gidiyorum bant için dua et banada bnde sana ederim bol bol iyi haberler alalım 🤲😔
Baharmm16 Huri54 çooook geçmiş olsun paşama 🙏🏻 Bunu ne zaman söylediler beyin kanamasını benim ablma da dediler maf oldu sapasağlam miniğimiz
Huri54 Baharmm16 33 haftada öğrendik şu an 36 olucaz üç haftadır zehir oldu hayat bize korku içindeyiz bir Sürü riskleri var dua ediyoruz en iyi beyin doktoru bulduk bakalım umarım ameliyata gerek kalmaz sağlıklı olur evladım 😢
Huri54 Baharmm16 ablanın kaçıncı haftaydı anlatır mısın bize ilk ventrikülomegali dediler perinatolog baktı su toplanması var beyinde dediler emar çekildi sonuçta beyin kanaması geçirmiş dendi grade 3 matriks kanaması diye geçiyor 27 mm su toplaması çok ciddi diyorlar ama beyin doktoru sağlıklı olacak inşallah ameliyata gerek kalmayabilir dedi bizi umutlandırdı size nasıl oldu anlatır mısın anne karnnda çok nadir görülüyormuş beyin kanaması genelde prematüre doğan bebeklerde oluyormuş 😢
Huri54 Sweety12 çok iyi anlıyorum bi kaç gün sonra gidin doktora tekrar bakılsın başkka doktor baksın
Baharmm16 Huri54 sordum 28 hafta da dedi hatta duruyor tanıları dedi ilk beyinde kist gözüküyor demişler 23 de ultrasyonda ama kendini toparlıyormuş tabi çok mu çok zor ne çektiğini ben bilirim ablamın sonra kist kaybolmus bu sefer beyinde anormallik var beyin kanaması geçirmiş bilmem kaç oranında sıkıntı olucak bebek doğunca doktoru da iyi çıkmadı ablamın sizin gibi aynısını dediler hidrosefile olucak şöyle olucak olumlu da konuşmadılar çok şükür bişey çıkmadı 🙏🏻 Bi doktor bizim teknolojimiz çok gelişmedi yurt dışı içinde aynı sadece görüntü benzerliği ile ve az çok bulgular ile tanı konuluyor kesin olmuyor down sendromlu değil dediklerimiz çıktığıda oluyo demişti
Huri54 Baharmm16 emar çekilmiş miydi bebeğe hisrosefali ve beyin kanaması nasıl öyle tanı kondu fetal emar çekilmeden öyle karar verilemez çünkü
Sweety12 Ozge5500 Allahim saglikla kucagina almayi nasip etsin yarabbim🙏🙏 bende 16 nisan icin perinatolojiden randevu aldim. Insallah iyi sonuclar aliriz canim. Gelismelerden haberdar et beni lutfen. 🙏🙏🙏🙏🤲🤲🤲🤲😔
Ozge5500 Sweety12 insallah canm benim insallah dua etmekten baska bise gelmiyor elimizden insallah yazıcam sende bana yaz olurmu unutma. Rabbim hayırlısı ile sag saglim eli ayagi duzgun nasip etsin inşallah 🤲🤲
Ozge5500 @Sweety12 canm bugun gittim hala duruyor cok sukur biyerine dolanmamis ama doguma kdr hala riskli dedi doktor insallah saglikli bisekilde alırız kucagimiza 🤲🤲😔
Sweety12 Ozge5500 yaa. Insallah canim ya. Insallah kaybolur o gune. Amin yarabbim. Allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin.🤲🤲🙏😔
Dururas 16 hafta da bana da var dediler, 17 de kontrole çağırdığında var ama çok kenarda dedi, 18 de başka doktora gittim gözükmüyor dedi, ayrıca doktorum ''daha bişey olanı ben görmedim’dedi, içinizi ferah tutun herşey geçiyor
Ozge5500 Dururas icimizi tabikide ferah tutalm guzel olsn hersey canm ama olanda var iste bazılarına dokunmuyor bazilarina dokunuyor cok gördüm öle heleki arastriinca daha cok çıkıyor 30 hafta bitecek insallah cok sukur bise olmadi ve bayada uzun bi bant cok korkuyor insan ama genede allahim koruyor onları 🤲😔