NaimeYilmaz tco bana 11.haftada başka doktor 12.haftada ikili taramayı yapan doktorum ve 16.haftada suan gıttıgım doktorun kız dedi hepsınınde cıhazları farklıydı 20.haftada erkek dedıler ben bunun pek cihazlık oldugunu tecrubeyle alakalı oldugunu dusunmuorm
tco NaimeYilmaz hadi yaaa insallah benim basima oyle birsey gelmez yarin detaylim var simdiden herseyi mavi mavi aldim🙄😆 kiz derlerse sok olurum🤪
Esraumit Zuhal2205 kızınız olacak galiba.ne guzel kızın bereketi guzelliği emin olun size fazlasıyla yansıyacak.babam hep der sen dogdun berketinle geldin çok güzl bi işim oldu araba aldık o donemlerde hayatımız düzene girdi.Allah kucagınıza en guzel sekilde almayı nasip etsin 💕
Zuhal2205 Esraumit evetttt kızım olucak. Bunun içinde çok mutluyum💕 rabbim herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙂