Ilovemybaby su an 20 günlüğüz topuk kanı vermeye gittiğimde 1 cm uzamıs :) ben genelde 0 3 aylık almıstm yeni doğan takımı mı giydiriyorum halen ama o da 0 3 aylıktı galıba. Gaye markasının tavsanlı takımını almıstm yenıdoğan atletleri de oluyo su an için kilosu ultrasonda 3700 çıkıyordu 3310 doğdu kontrole gittiğimdd 3500u gecmişti yanı sadece boy değil kiloda önemli canım kıyafetlerde yenidoğan tulumum var birkaç tane onlards oluyo su an için