Ilovemybaby Bugün kontrolde bebeğin bacak uzunluğu 45 cm çıktı. 31.haftadayım. Doktor, olması gerekenin baya önünde dedi. Yenidoğan kıyafetler bile 50 cm satılıyo. Daha benim doğuma 2 ay var. Kaç cm doğacak bu çocuk. Benim gibi olan var mı
Gzdeeeee35 Ilovemybaby o bacak boyu degildir. Toplam boyu 45 cm dir. Zaten ortalama 50-51 cm doguyor bebisler🌸
Mde2323 Ilovemybaby kiz bebegin bacagi 45 cm olur mu ilahi sen 😃😃 toplam uzunlugunu soylemistir ben 1.67 yim benim bacagim bir ust bedenim 67 yengemde 1.67 bacagi 67 ust tarafi 1 senin cocugun yengemin bacagi kadarmi kurban olurum nasil dogacak o oradan 😃😃 allah iyikigini versin:)
kubra2608 Ilovemybaby bacak boyuna bakılıp toplam boyu ortaya çıkıyo.Toplam 45 dir.51-52 cm filan doğar bence
Ilovemybaby Userkbr toplam boyu bacak boyundan anlaşılıyor sanırım. Çünkü doktor hep bacağını ölçüp de söylüyor
Gzmskr Ilovemybaby toplam boyu uyluk kemiğinden anlaşılır.Ultrosan kağıdında FL yazan rakamı 7 ile çarpınca toplam boyu kaç cm öğrenmiş olursun
Ilovemybaby Arkadaşlar başlıkta “Bebek 45 cm” yazdım zaten. Sorduğum soru ise şu : Benimki gibi olan var mı?
Omrgzmglr Ilovemybaby ben seni anladım cnm 30+1 de benimde 43 cm çıktı iri bir bebek olucak herhalde ölçümlerde tam çıkmıyordu abisinde 52 cm dogmustu uyluk kemiğinden bakıyor 😊
symslmz Ilovemybaby eger babası veya siz uzun ve yapılıysanız bence normal annesi korkma selvi boylu olacak miniş anlaşılan 😍 bi süre sonra yavaslayacak kilo ve boy uzaması zaten
MystryYYy Ilovemybaby genetik olabiliyor cnm. Benim kziimda uzun boylu olucakmis doktor boyu baya onde dedi. Ama babamizin masllahi var boyu cok uzun babsina cekmis dedi.
Ilovemybaby Omrgzmglr Genetik o zaman sanırım siz de uzunsunuz. Doktor da önde deyince endişe ettim. Biz de uzunuz ama aşırı değil
Omrgzmglr Ilovemybaby valla ben 170!im babasıda 178 ama cocuklarım hep böyle boyu uzun cıkıyor ultrasonda genetik güzel bişey zaten şimdi yavaşlar uzaması
1PrensAnnesi Ilovemybaby toplam boyu 45 tir yenidoğanları çok kısa süre giyeceği kesin 3 ayı çok alın bari
1PrensAnnesi Ilovemybaby bu arada benim oğlumda 52 cm doğdu ama genetik yani ben ve babası baya uzunuz iri bebekti zaten hep yenidoğanı 20 gün anca giydi
Chucky Ilovemybaby ya bana da öyle dediler dediler 🙈 çocuk 49 cm doğdu üstüne bir de ben kocaman bir insanım benden nasıl bu kadar çıktı diye şok olmuştum 🙈