Ben 24. Haftaya kadar agir kaldirmamak sartiyla normal hayatima devam ediyordum. 24te temizlik yaptigim bi gun lekelenmem oldu cok korktum. O yuzden artik ev isi yapmiyorum cevremden yardim aliyorum. Yardim eden olmasa bile evi pislik goturse umrumda degil o korkuyu bi kere yasadim cunku. Su an sadece yuruyus ve ufak tefek ev isleri icin hareketliyim, agir hicbir isi yapmiyorum.