bltern1 Normal halim gibi devam ediyorum, sadece normaldede taşıyamayacağım kadar ağırsa , beni zorlayacaksa koltuk kanepe felan çekmiyorum. Ama 7-8 kiloluk kedimi hergün hop hop kucaklayıp kaldırıyorum, uzanıyorum, dizlerden eğiliyorum, dinlene dinlene işlerimi yapıyorum. Şuan 4. Aydayım, zaten ıkınacak kadar vücudunu zorlayacak birşey yaparsan vücut hemen uyarı veriyor. Şuana kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım çok şükür. İlk 2 aylıkkende günde 3 saat hoplaya zıplaya (işe)yol gittim geldim. Eskiden annelerimiz tarla biçermiş 9 ay, eski patronumda 9 ay orda oraya koştura koştura dünyaya getirdi bebeğini. Kardeşlerimde öyle. Yani benim etrafımda hiç öyle çok dikkat ediyim diyen bir örnek olmadı o yüzden çok rahatım bende😊