Mervella34 Mami90 benimkiler 1600-1700’dü 2’nin üzerine çıkmaları ve solunumlarının düzene girmesini beklediler ☺️
CerenDeren Ben şuan 7. Haftadamdayım salı günü ikiz olduğunu öğremdim ama sevincim yarım kaldı şuan kahve akıntım başladı kasık ağrım varçok fazla😔 sizde böyle oldu mu?
Mervella34 CerenDeren ben çok sorunsuz geçirdim 30.haftama kadar , 30. Haftada sorunlar baş gösterdi ama can veren rabbime şükür kucağımdalar artık 🧿🥰 canını sıkma bol bol yat , gerekirse yatarak geçir tüm gününü ☺️
CerenDeren Mervella34 bazen umudum tükeniyor. Hep dikkat ediyorum yatarak vakit geçiriyorum, inşallah ben de kucağıma sağlıkla alırım bebeklerimi🥰