6+5 bizimde:) benim de çok baş ağrılarım var. Bugün işten izin almak zorunda kaldım dayanılmaz oldu. Akşamları sürekli uykum var erkenden uyuyorum ,geceleri uyanık geçiriyorum😅yarın kalp atışlarını duymak için doktor randevum var aşırı heyecanlıyım . İnşallah her şey yolundadır ve inşallah hepimiz için her şey çok güzel geçer 🙏