Sermec27 umutcuk 6+1 haftalık hamıleyım ama ultrasonda 5 günlük bir gerilik var dün yolk sac göründü 2 hafta sonra kalp atısı için cagırdı normalde dogum Tarihi 1 temmuzda ama sezeryan olacagı için haziran 10 15 arası tahmini 🥰
Gaye5678 umutcuk mide bulantısı dışında şikayetim yok çok şükür. Sağ salim alalım kucağımıza inşallah. 9+1 şuanda. Folik asit dışında bişe kullanan var mı?
Sevimozmen01 umutcuk Şuan 8+6 ikizlere gebeyim doğum 12 hazirana geliyor bakalım hayırlısı 😊 iki hafta önce kesenin biri gelişmemiş dedi doktorum düşebilir demişti ama çoğu ikiz gebeler sonradan gelisiyor diyorlardı inşallah benimkilerde gelişir 🙏🏻
Kivirciginannesi_ umutcuk 10 .haftamdayim bi sıkıntı çıkmazsa 2 haziran doğum. Mide bulantısı ve baş ağrılarımmla başım dertter
Sermec27 Gaye5678 ben ocean mummy kullanıyorum içinde 400 mcg folik asit dahil bebek için önemli bir sürü vitamin var
Mutiess Gaye5678 bende 9+5 çok mide bulantısı yaşadığım için mide bulantısı ilacı kullanıyorum bir de folik asit
Xyjwell Gaye5678 benim doktorum ecoprin (aspirin) ve folik asit başlattı 5 haftalikken rahime tutunmasini kolaylaştıriyomus bebegin suan 8+5 iz 😊
Marbling Gaye5678 bende 9+2 sadece folik asit kullanıyorm Doktor unuttu heralde bi keere gittim vermedi ama ben kendim başlamıştım hamilrliğimi öğrendiğimden bu yana kullanıyorm
CerenDeren Sevimozmen01 şuan bir rahatsızlığınız var mı, ben de ikiz bekliyorum ama midem çok şiş ve iştahım hiç yok😔
Gaye5678 Sermec27 bende folidays kullanıyorum ayrıca omega3 alıyorum ama folikasitim bitmek üzere. Ocean ı çok duyuyorum değiştirsem sorun olmaz heralde.
Sermec27 Gaye5678 doktorunla görüş canım ben sadece ocean mummy kullanıyorum içinde zaten almamız gereken gerekli bütün vitaminler var ben sadece bunu kullanıyorum
Sevincinci 7+1 Haziran doğumu bekliyorum bende nasipse allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️
HasretYildirim 6+4 deyim bebişin kalp atışlarını gördük çok şükür💕 mide bulantısı ve halsizlik dışında gayet iyi gidiyoruz miniğimle😍
Krizantem_ Biz bugun tam 9 haftalik olduk. 12. Hafta doktor kontrolümüz var çok merak ediyorum ne kadar büyüdüğünü:) zaman geçmiyor:)
Rabiaturk 8+2 deyiz 19 hazifan gozukuyo kasik agrisi arada mide bulantısı göğüs hassasiyeti devam ediyo bakalim su siralar mide yanmamizda var ❤️🥰sag salim gelsin bebislerimiz
Alpays_Mommy umutcuk bende bugün 6 +7 deyim :) pazartesi doktora gidecegim cok heyecanliyim :) vakit hic gecmiyor malesef :( insallah hersey yolundadir ve kalp atislarini duyarim minik yavrumun :)
Sevimozmen01 CerenDeren bende öyleyim hicbirsey yiyemiyorum ve kullandığım ilaçlarla alakalı olsa gerek kemiklerim bile ağrıyor sürekli yatiyorum
Sevimozmen01 CerenDeren ayrıca düşük tansiyonum sürekli ve başım dönüyor kötü geciyor kızımda böyle değildim 😔
SSeymanr 8+2 benimkide 🌸 sadece arası sıra saniye süren mide bulantısı var inşallah uzun süreli gelmez 🙏🏻🤫 onun dışında şikayetim yok şükür 🤍doğum haziran 15 gösteriyor ama daha erken olabilir diyabetten dolayı✨