Minikjelibonum Öncelıkte çok gecmış olsun İzmirdeki deprem de hepımız ın acısı. Allahım herkese yardım etsın. Rabbım korusun.
bende tansıyon hep vardı benım 7 yasında oglum var ondan bu yana tansıyon hastasıyım ama hıc bır ılac başlanmadı oglum dan, sonra bir dusuk yapmıstım ben. kızım da 28 hafta da oldu ve kaybettim. besın borusu nu hıc kımse soylemedı. o kader saglıklı bır bebektı dedıklerıne gore.. Bende pskıatrı tedavısı gormeye başladım. ve aynı zmanda Cüz ögrenıyor um. Rabbım yardımcımız olsun.