Fskah-42 bebegim_28 ayy canim gittinmi doktora kontrole ne dedi.🤔 Son günü bekleyecekler sanki bebisler bu gidisle🤷♀️
sedasuzan bebegim_28 son 10 bizimde ama pek niyeti yok bizim oğlanında 2 hafta bekletmesse yeridir doğuramıyorum diye post açıp totem mi yapsak ki 😂
bebegim_28 Fskah-42 dün gittim en son beklemedeyiz hala 🥴 3 kilo 300 gram olmuşuz sanki en son gelmeyip sezeryan olacam gibi hissediyorum 😬
bebegim_28 Prensesimm77 bi de kızlar erken gelir derler ben kendimi Ekim sonuna ayarlamıştım külliyen yalan 😂😂
bebegim_28 Bahartesi yok valla yerlerinden memnunlar biliyorlar gelince emmesi gazı sıkıntısı olacak gelmek istemiyorlar 😁
D-M bebegim_28 benim de son 9. Ara ara adet ağrısı gibi ağrım oluyor. Dün geceden beri de sıklaştı ama düzenli değil. Sizde var mı öyle bir durum?1
bebegim_28 D-M sadece akşamları yatmaya yakın adet sancım oluyor biraz benim adet dönemleri de sancılı geçtiği için çok fazla gelmiyor 😬
Burcuozkan D-M benim de 10 kaldı dün gece bende doğuruyorum sandım ama yok geçti sonra sancı düzensiz oluyor
Fskah-42 bebegim_28 ilk hamileliğin mi daha gelir var bakalim hemen sezeryan olma 😁Allahim hayirlisiyla kucagimiza almayi nasip etsin bakalim hangimiz önce dogum yapcaz🤔sancim falan varmi ?
bebegim_28 Fskah-42 ilk hamileliğim ya suyu falan biterse müdahale ederiz dedi doktorum pazartesi yine gelin dedi 😬aynı gün doğum yaparız belki 😁