yigitalpinannesi40 Ada_cn Yarın kontrolüm var 18 kasımda planlı sezeryan olacaktım insallah zamanından önce gelmek istemez 😊☺️
Ada_cn yigitalpinannesi40 az kalmış zaten ya o kadar durur daha bence 😊 açıklık olması için bası yapıyordur benm 37. Haftada 1 cmdi açıklığım 40+2 De 4 oldu ama hala gelemeye niyeti yoktu suniyle doğurdum 😁
yigitalpinannesi40 Ada_cn Durmadi malesef dün serumla durdurdular doğumu Perşembe günü sezeryan olacağım ☺️
drcygt Benim de yaklaşık 2haftadır öyle baskı ve batma hissi hatta kasık içinde kasılmam oluyor. Bazen yürüyemiyorum otururken de acıdan zıplıyorum ama 39+6 olduk hala çıkartamadı yavrum kendini 🙈
Ada_cn yigitalpinannesi40 yaaaa 😍 gözünüz aydın o halde ben anca girebildim şimdi okudum yazdığınızı şuan kollarınızdadır muhtemelen bebeğiniz🥰 allah sağlıklı,hayırlı,Uzun ömürler versin inşallah yavrunuza 🤲🏻💜😘
yigitalpinannesi40 Ada_cn Amin çok teşekkür ederim 7 günlük olduk ama bugün hastaneye yattık şuan serumlar takılı oğlum da 😔 Sodyum değeri düşmüş tedavi ediliyor yarın sabah yükselmez ise yatışa devam edilecek lütfen dua edin 😔🙏🏻