Ada_cn Zuhal14 son zamanlarda doğum yaklaştığı için olur canım o çok normal bebişin hazırlıklara başlamış demekki gelmek üzereyim artık hazırlıklı ol diyor 😍 yüksek ihtimal Açıklığın oluyordur. 😊😘
Mamyyyyy Zuhal14 bndede buna benzer birşey var dünden beri vajinada ağrı ve batma var bebek toplanıyor sürekli ve batma artıyor çişim geliyormuş gibi oluyor gece ağrıdan uyuyamadım 37+5 im bnde
Elif-Ece2020 Zuhal14 normal artık günü çok yakın aşagı inmiştir hareket ettikçe baskı acı yanma gibi şeyler olur bende de oluyor direk idrar getiriyor o kadar sert vuruyor ki normal
Ada_cn Zuhal14 aralıklarla arka arkaya bası yapar ve sanki çişin gelmişte yapamıyormuşsun gibi bir sızı olur öyle birşey mi ?
yigitalpinannesi40 Ada_cn 36+5 oldum yazdığınızı dünden beri yaşıyorum ben. Sanki altıma yapacakmışım hissi oluyor oturduğum uzandığım yerde. Doğum yaklaşıyor demek mi ki bu acaba ?
Zuhal14 Ada_cn vajinaya baskıydı çişten ziyade çocuk çıkacakmış gibiydi sonra duş aldım uyuya kalmışım allahtan
Zuhal14 yigitalpinannesi40 sanırım öyle çişten ziyade vajinaya baskı böyle sanki doğuruyomuş hissi gibiydi
Prenses58 Mamyyyyy haftamız aynıymış aynı sorun dün geceden beri bende de var ve 3. Gebeliğim ilk ıkisinde böyle şeyler olmamıştı bu o kadar farklı ki sanki ilk hamileliğim
Mamyyyyy Prenses58 normal mi ki acaba yoksa Bugün yarın doğum mu olur hala aynı şikayetlerim var bnm ilk hamilelik
Zuhal14 Mamyyyyy şimdi doktordan geldim normal dedi benim eşime 35 den itibaren oluyordu 37 de doğuracaktı 1 hafta daha bekledi dedi senin gene bu haftalarda olması gayet normal dedi normalmiş
Nur20 Zuhal14 canım aynı bende o haldeyim yürüyemez oldum yani o derece abartısız ama doktorum doğum kanalına girdiği için bu normal dedi korkulacak bişey yok yani cekicez mecbur 😍❤️
yigitalpinannesi40 Ada_cn Yarın kontrolüm var 18 kasımda planlı sezeryan olacaktım insallah zamanından önce gelmek istemez 😊☺️
Tuagca Su an da cekiyorum . Sanci iste uzan hafif ayaklarini havaya kaldir doktr bana endol fitil verdi doktoruna bi sor sen de
Edizinannesii Zuhal14 36.haftaya gircem ben 2 haftadır yaşıyorum bide üstüne iğne batırıyorlar gibi oluyor 🤦♀️