yaztatili 36. Haftadayim. Kasim somu aralik başı insallah dogum. Ama ben yoruldum biraz. Hem hareketim yavasladi. Hem mide ekşimesi. Hem de uyuma isteginden rutin hayatima sekik veremiyorum. Erkem de dogsun istemiyorum. Hem bagirsak hemde akciger gelisimi icin. Son demler artik. Bebegin kiyafetlerini utuledim. Ama ne yerlestirecek gücüm ne de hastane cantasini hazirlayacak halim var. Annem gelecek haftaya Allah izin verirse beraber hazirlayacagiz. Son demler diyip son sabir ediyorum