Ya eşim annesinin ismini istedi ölen annesinin adı seher. Bende istemiyorum diretmedi ama içten içe istiyor. Geçen arkadası sormuş oda söylemşş seher istedim ama eşim istemedi diye. Nüfus müdürlüğüne gelirim 2. İsim olarak yazdırırım o seheri demiş iş arkadası🙄🙄 kendi abisi babası gibi bir insan o iş arkadası aşırı yakın birisi ve çok iyiliği dokunmuş birisi esprisine dedide umarım ciddileşmez😂😂😂 çünkü 2 isim olunca herkes gider seher der kimse lina demez dedim bende o yüzden istemşyorum dedim eşime