Valla ben olsam sözümden asla ama asla dönmezdim. Ki buna benzerini nikah dairesinde eşim kendi soyismimi kullanmamı istemediğinde yaşamıştım. Neymiş ailesinde hiç kendi soyismini kullanan yokmuş ne derlermiş 🤷🏻♀️ Ve tabiki bir güzel dilekçemi verip kendi soyismimide eklettim. Sorun , olup olmaması değil isteklere saygı duyulması. Gerekirse gider ben çıkartırım ama sözümden dönmezdim sanırım. İnatçı dediğim dedik eşlere Rabbim akıl , bizlerede sabır versin