Kızlar bende 37 +2 günlüğüm geçen hafta doktorum normal doguma elverişli olmadıgımı sezeryan olmam gerektiğini söyledi. 38 olunca gel dedi. Buda haftaya pazartesi yapıyor o gün bana hemen gün verirmi aynı güne ? Eşimde diyorki cuma kontrole gidelim en azından pazartesiye gün alırız diyor sizde akıl verirmisiniz bana gelişimimiz 2 hafta önden gidiyor herşey normal istediği an gelsin sıkıntı yok dedi doktorumuz