10 mayıs perşembe doğum yaptım son ana kadar genel anestezi dedm son anda fikrimi değiştrdiler ama iyi ki değiştirmişler geneli asla düşünmeyin derim evet belden iğne vururken birazcık canınız açıyor okadr geri kalan herşey mükammel normal doğum yapabilmeyi çok istedm ama nasip olmadı bebeğimi uyandığımda görmek istemedm onu o an görmek çok harikaydı anlatılmaz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻