Emineavar kuzum benim herşeyim normale göreydi o gün normal doğuma girmeme az Bi saat kala Bi bayan aşırı derecede sancıdan bagırıyordu ve onun bağırısına korkudan daha çok ağladım bebeğim küçük doğacak dıye daha stresliydim bebeği riske atmamak ıcın sezeryana döndük cunku ultrason yanılması yaşanabılıyor belkı daha ufak olabılır belkı daha buyuk olabılır demişti doktorum bende bebek daha ufak olur ve korkudan ağlamaktan ıkınamam korkusuyla sezeryana girdim yani o anda sen ne istersen o oluyor kuzum normal diye illa normal yapmıyorlar ıstersen sezeryana da sokuyorlar ve ultrason yanılması da olmadı ne dedıyse aynısı cıktı bebişi 👶