Cresgirl Arkadaslar bebek bezi almak istiyorum prima 1 numaradan almistim 2numaradan ne kadar almaliyim ve primanin cok cesidi var hepsiburada en iyi indirime giren en iyi cesidi hangisi bilemedim..
Ygmr76 Cresgirl valla bebek bezlerınde indirim felan yok ben baktım gerı almadan cıktım zaten normal fiyatları hepsinin
Sinemm35 Zngn0435 Ben geçen hafta heyner anne yani beşik aldım 689 tl ye o zaman da indirimdiydi şimdi 650 tl olmuş ürün elime ulaştı çok güzel kaliteli tavsiye ederim bi tanıdığım da kullanıyor 5 yaş a kadar kullanabiliyorsunuz zaten büyük beşik ve 5 yıl garantili daha ne olsun
Sinemm35 MeLy90 Daha önce çalıştım hepsiburada da şuan efsane cuma dedikleri indirim oluyor bu isim değişti sadece çok tepki aldığı için bence tükenmeden almalisin
Sinemm35 sblaltnky normalde efsane cuma kasımın bu zamanlarında yapılırdi çok iyi bilirim devamlı mesai kalırdık yoğunluk çok olurdu şimdi efsane cuma yok artık
MeLy90 minnie123 Trendyolda benim istediğim set yoktu. Ondan dolayı beklemedim. Ama orasının süper indirim yaptığını henüz görmedim.
MeLy90 https://hizliresim.com/kU0MhD bu da aldığım fiyat🙈 Aylardır bu fiyata bu set asla düşmemişti. Sadece çantası bile 1000₺ bu ürünün.
NurSema01 Philips avent pp 2li biberon baya düştü bende almayı düşünüyorum 🤔 ıslak mendil ve bebek çamaşır deterjanı stoklamayı düşünüyorum onlarda da güzel indirim var 😁
alindas Kızlar hangi bezi almayı düşünüyorsunuz ya da aldınız? Araştırmaktan ciğerim soldu karar veremiyorum😂
alindas MeLy90 240 sizce fazla gelir mi 1 numara için? Benim bebeğim %100 iri doğacak çünkü 2-5 kilo arası yazıyor 15/20 günde 5 kilo olur gibi geliyor bana doğduğunda😄
seday93 kubuduru az önce bende bastım aldım bence pahalı bi çok markaya göre özellikleri güzel yorumlarıda iyi daha ne olsun
MeLy90 Bende şimdi Duru aldım. Hem çok güzel kokuyor hem de her yerde 400ml 18₺. Ben 1kg 14 e aldım. Depend de aldım. Düşünenler kaçırmasın bence
kubuduru MeLy90 ya ben zayıf bir hamileyim 56 kiloyum 7 aylık olcaz. Yine de büyük boy depend mi alsam orta boy sıkıyor yazmıs bir çoğu ama bilemedim
Eylul58 alindas Hepsiburada da sleepy merhaba paketi var 20 tane 1 numara 20 tane 2 numara 3 paket islak mendil ve 10 adet alt acma bezi 45 tl ydi
MeLy90 alindas Benimki 24 haftalık 800gram. Önde gidiyormuş. Ama çocuklar doğunca ilk ödem çok oluyor. Geçince hiç öyle 4 kg falan kalmıyorlar. 2 yeğenimde öyle oldu. Birde günde 7-8 bez değişiyorduk biz. Çok sıvı geldiği için ilk dönem.