Bende kendi istegimle sezeryan u
Olucam herkes istedigini yapabilir normal dogum nie yaomiosunuz die soranlarcsiz normal dogurun biz boyle istiyoruz ayrica normal dogumda kac tane dikis atilan arkadaslarin wsr pat die nomaldede ayaga kalkilamiyor herkes bildiklerini kendine saklasin bence