newmom_ ne açıdan pişman olur ? Ben de spinal düşünüyorum. Sonuçta ortada bir dikiş var, normal doğumda onu alttan kesip atıyorlar o daha sıkıntılı ve korkutucu. Bir de kültürümüzde yanlış bilinçlenme var sezeryan ile normalin tek farkı ; normal doğumda bebek rahimden çıkarken oradaki bakteriler ağzına yüzüne değip soluduğu için bazı hastalıklara karşı bağışıklık kazanıyormuş. Çevremde normal doğup da hasta olan çocuk da çok, sezeryanla doğup hiç hasta olmayan da