Mombaby64 hımmm bana da aynı şeyleri demişti şimdi anladım hatırladım aynı şekild doldu benimde adet günüm baya geçmişti o şekilde benimki de 7 haftalık olması gerekirken 4-5 haftalıktı hep öyle devam etti aynı şeyleri doktorum bana da söyledi sadece benim lekelenmemde vardı progestan verdi bir süre ayaklarının altına yastık koyarak dinlen dedi bir sonraki randevuda kalp atışını dinlettiler canım inanıyorum ki sende benim gibi güzel bir süreçte ilerleyeceksin hatta inşallah benden daha iyi ilerlersin benim hep kanamalı geçti rabbim kucağına almayı sevmeyi büyütmeyi nasip etsin 🙏🌸başta biraz gergince yazdım kusura bakma lütfen ama başkalarınaydı . Şu haftalar sizin için hep bir endişe acabalarla geçebilir ama lütfen keyfini çıkartın bence süreç çok güzel ilerleyecek