Mombaby64 Benim ilk iki gebeliğim de geç döllenmeydi yani tabi ne olduğunu bilmiyorum etrafım bilmiyor, doktorlar bana direk sağlıksız gebelik tarihin tutmuyor gelişmez bu diyip direk kürtaj demişlerdi bana sorunum pıhtılaşma olduğu için sonlandırıldı.
Şuan 3.gebeliğim yine geç döllenme bebesine hamileyim bu kez doktorum bilinçli çıktı ve hiç üzmedi beni sıkıntıya sokmadı ve neredeyse son adet tarihimle 3hafta fark olmasına rağmen bebeğim çok sağlıklı ve her gitmeme kontrole 2gün büyük çıkıyor doktorum haftasını yakalayabilir dedi 2hafta fark kaldı 17+2yim, yani kızlar adetiniz 2-3hafta geçince bile düşük çıkan beta her zaman sağlıksız değildir umudunuzu kaybetmeyin 🌹🙏🏻